Fırtına - Linda Howard PDF e-Kitap indir


Linda Howard - Fırtına PDF e-Kitap indir

Ailesinden kalma dağ evini satmak isteyen Lolly, aniden ortadan kaybolur. Hava soğuktur ve yoğun bir fırtına kapıdadır. Kasabanın şerifi bu durumdan şüphelenir ve tatilden yeni dönen oğlunu Lollyi bulması için görevlendirir. Lolly ve Gabriel eskiden ilişkileri olan iki arkadaştır.
Adam Lollynin evine vardığında beklenmedik bir durumla karşılaşır. Lollyi bulup kurtarması gerekir. Daha da önemlisi fırtınalı geçmişleri olan bu ikilinin tekrar birbirine güvenip fırtınayla ve eli silahlı adamlarla başa çıkmayı başarabilmeleri olacaktır.

"Baştan sona büyüleyici, nefes kesen korku dolu bir hikaye. Kapıyı pencereyi kapatın, koltuğunuza yerleşin ve elinize sımsıcak bir fincan kahve alıp fırtınaya kapılın"
-Ny Times-

"Romantik gerilimin ustası birinci sınıf romanlarına bir yenisini eklemiş."
-Herald-

"Linda Howard muhteşem bir yazar."
-Iris Johansen-

"Linda Howard ŞEHVET, duygusallık ve gerilimi kusursuzca birleştiriyor."
-Publishers Weekly-
(Tanıtım Bülteni)

Sayfa Sayısı: 251
Baskı Yılı: 2010
Dili: Türkçe
ISBN : 9786054335510
Çeviri : Sonat Ece Kaya

Kategoriler;
Edebiyat / Roman


Yorum Gönder

Yand.sk birçok kitapta dosyayı bulamıyor. Rica etsem tekrar yükleyebilir misiniz.

fırtına kitabı siliniş. Açılmadı.

Link güncellenmiştir. Bildirdiğiniz için teşekkürler.

Arama motoru çalışmıyor düzeltirseniz seviniriz aradığım kitapları bulamıyorum şimdiden teşekkürler.

Zahmetleriniz için teşekkür ederim.

Arama butonunu sanırım çalışmıyor ilgilenenebilirmisiniz?

Bu siteye bayılıyorum ve instagram ve blogumdan sürekli bu siteyi öneriyorum. İki gündür siteye giremeyince çok korkmuştum ama ne olduysa düzeltmişsiniz sanırım. Kolay gelsin. Yeni tarama kitapları sabırsızlıkla bekliyorum :)

Sitenize bayiliyorum iyiki varsiniz

Yahu vallahi yüreğime indiriyordunuz tekrar açıldığını görünce nasıl sevindim :))

Dün neredeydiniz yaa çok sevindim açıldığına

Bu siteyi kaybetmek istemiyoruz sayenizde bol bol kitaplar okuyoruz ve birden acilmayinca cok korktum cok sukur kapanmamais insallah ne olduysa duzelir ve paylasimlariniza devam edersiniz.Emeklerinize saglik cok sagolun :)

arama motoru calismiyor ilgilenirseniz cok seviniriz simdidem tesekkurler

Sitenize bayılıyoruz iki gün açılmayınca çok korktuk kitaplar için teşekkürler emeğinize sağlık:)

Siteyi kapatmanizdan dolayi cok uzuldum tekrar acilmasi beni cok mutlu etti insallah tekrar kapanmaz paylasimlar icin cok tesekkurler emeğinize sağlık

Siteyi kapatmanizdan dolayi cok uzuldum tekrar acilmasi beni cok mutlu etti insallah tekrar kapanmaz paylasimlar icin cok tesekkurler emeğinize sağlık

Hata veriyor. İlgilenirseniz sevinirim.

HATA VERIYOR ILGILENEBILIR MISINIZ?TESEKKURLER

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin