Kate Brian - Megan Meade'in Erkekleri Anlama Rehberi

Çocukluğum hep farklı yerlerde geçti. Yeni birileriyle tanışmaktan, ve taşınmaktan bıktım! Emekliliği Korede bekleyecekmiş annemler...
Yok, hayır, istemiyorum...

Daha yeni yeni dostluklar kazanmaya başlamışken, erkeklerin dünyasını keşfedecekken gidip Korede kızlara özel bir okulda okuyamam. Ben de McGowan ailesinin onuncu üyesi olarak, sekiz erkekle hayatta kalmaya çalışan bir annenin, komşumuz Reginanın yanında kalmaya karar verdim. Düşünebiliyor musunuz tam sekiz erkek! Ama ben onları çözdüm, işin sırrını çözme sırası şimdi sizin elinizde, bu kitapta!

Sayfa Sayısı: 279
Baskı Yılı: 2008
Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları

Yorum Gönder

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin