Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt

Aşk insanı büyütür; önce hissettirdiği tarifsiz mutluluk sonra kaybetmenin verdiği derin acıyla...

Günün birinde kimselere bahsedemeyeceğiniz türde bir sevgiye kapılırsanız?

En derine gömmeniz gereken ve ne kadar uğraşsanız da bir türlü peşinizi bırakmayan. Yok olup gideceğine zamanla daha da büyüyerek varlığınızı kaplayan ve sonunda ta kendiniz olup size dönüşen bir sevgiye?

Her bitişin yeni başlangıçlara açılan bir kapı olduğunu hatırlatan Kurtlara Söyle Eve Döndüm, ön yargıların yalnızca gerçek sevgiye boyun eğdiğinin de güzel bir kanıtı...

Sayfa Sayısı: 512
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları

Yorum Gönder

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin