Pabucumun Ajanı 2 - Asude PDF e-Kitap indir

pabucumun-ajani-2-asude

Pabucumun Ajanı 2 Asude Pdf E-Kitap indir PDF indir 

Asude Pabucumun Ajanı 2 Pdf E-Kitap indir PDF indir

Macera yandığı yerden devam ediyor!

Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!

Tuna Üstüner'le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi…


Ta ki o güne kadar!


Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna'nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.


Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert…


Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?

Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!
(Tanıtım Bülteninden)

Yazar: Asude
Editör : Nilüfer Savaşer Nişli
Yayım Tarihi: 2014
Sayfa Sayısı: 655
Dili: Türkçe

ISBN : 9786055358754
Yayınevi:  Ephesus Yayınları
Tür: Yerli Romanlar, Romantik Aşk, Macera

Kategoriler;
Edebiyat / Aşk Roman ve Öyküleri

Download PDF (Yandex Disk)


Yorum Gönder

Sayfa açılmıyo indiremiyorum.

telefona indiremiyoruz indiriliyo ama dosya açılmıyor

eksik sayfalar var ilgilenebilir misiniz?

rar dosyası oldugu için açılmıyo rar indirin açılır

Linki yeniden dùzenleyin lütfen. Yüklemek istediğimizde böyle bir dosya yok diyor!

Yandex girip dosya bulunamıyor diyo

Link güncellenmiştir. Bildirdiğiniz için teşekkürler.

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin