Kaç Benimle - Kristen Proby (Seattle'da Benimle Serisi 1. Kitap)

Fotoğraf çekerek geçireceği huzurlu bir sabah, sahilde seksi bir yabancıyla uğraşmak, Natalie Conner'ın planları arasında yoktu. Onun fotoğraflarını çektiğini nereden çıkarmıştı ki hem? Kimdi ki o? Kesin olan bir şey varsa, o da çok yakışıklı ve Natalie'nin yaralı ruhuna dokunacak kadar romantik olduğuydu.

Luke Williams dünyanın onu biraz rahat bırakmasını istiyordu, o yüzden bir kameranın daha yüzüne odaklandığını görünce, lenslerin arkasındaki güzel kadının üstüne atladı. Kendisinin kim olduğunu bilmediğini öğrendiğindeyse, kadın ilgisini çekmiş ve onu baştan çıkarmıştı bile. Natalie seks için yaratılmış bir vücuda, küstah bir havaya sahipti ve Luke ona doyamıyordu. Ama ona kim olduğunu söylemeye de hazır değildi.

Yalanlara ve sırlara gelemeyen ve akıllı bir kadın olan Natalie, Luke'un sakladıklarını öğrendiğinde bu yeni ilişkiye ne olacak dersiniz?
(Tanıtım Bülteni)

Yazar: Kristen Proby
Çevirmen: Gizem Pekin
Sayfa Sayısı: 392
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
ISBN: 9786055175542
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık

Kategoriler;
Edebiyat / Romantik

Yorum Gönder

Bu yazarın 'savaş benimle' kitabınıda yüklüye bilirmisiniz

Aslında Savaş Benimle kitabını aradım ama bulamadım. Fark ettiğim bu serinin ikinci kitabıydı. Bende Savaş Benimle taramasını bulamayınca ilk kitabı ekleyeyim dedim. Savaş Benimle'nin taraması yapılırsa eklerim.

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin