11. Sınıfta Okunması Gereken Eserler

11. Sınıfta Okunması Gereken Eserler

Küçük Şeyler - Sami Paşazade Sezai
1-) Felâtun Bey ile Râkım Efendi - Ahmet Mithat Efendi
2-) Şair Evlenmesi - Şinasi
Zavallı Çocuk - Namık Kemal
3-) Aşk-ı Memnu - Halit Ziya Uşaklıgil
4-) Madam Bovary - Gustave Flaubert
5-) Anna Karenina - Lev Nikolayeviç Tolstoy
Köprülü'den Şeçmeler - Mehmet Fuat Köprülü
Tarih Musahabeleri - Yahya Kemal Beyatlı
6-) Safahat - Mehmet Âkif Ersoy
7-) Kendi Gök Kubbemiz - Yahya Kemal Beyatlı
Piyale - Ahmet Haşim
8-) Şeçme Hikâyeler - Ömer Seyfettin
Çağlayanlar - Ahmet Hikmet Müftüoğlu
9-) Memleket Hikâyeleri - Refik Halit Karay
10-) Ateşten Gömlek - Halide Edip Adıvar
Gençlik ve Edebiyat Hatıraları - Yakup Kadri Karaosmanoğlu
11-) Kubbde Kalan Hoş Sada - Halide Edip Adıvar (Sesli e-Kitap)

11 adet kitabı yükledim. 7 Kitabı Maalesef bulamadım. Eksik kitaplar eğer taranırsa eklerim.

Yorum Gönder

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin