Turbobit Sitesinden Nasıl Dosya İndirilir Resimli Anlatım

Turbobit upload ve download sitesinden nasıl dosya indireceğiniz hakkında resimli olarak anlatım yaptım. Faydalı olacağını düşünüyorum. Sıkça soruluyordu. Dosya indirmede bir sorun yaşarsanız konu altına yorum yapın yardımcı olalım. 5 Adımda Turbobitten dosya indirmeyi anlatmaya çalıştım buyurun inceleyin.

------------------------------------- 1. ADIM ---------------------------------------

------------------------------------- 2. ADIM ---------------------------------------


 --------------------------------------- 3. ADIM ---------------------------------------


------------------------------------- 4. ADIM ---------------------------------------


 --------------------------------------- 5. ADIM ---------------------------------------


Ayrıca bir not eklemek istiyorum, bu resimlerle anlattığım Turbobitten indirme free kullanıcılar içindir. Turbobitten daha hızlı ve direk indirme yapabilmeniz için premium almanız gerekir. Sitemizde sadece BuGenTr adlı yazarımız Turbobit'e yüklüyor. Ve bizim gibi birçok site Yandex, Google Drive veya MediaFire sitelerini Turbobit'e göre daha çok tercih ediyor.

Yorum Gönder

cok faydalı bir paylasım olmus hocam eline saglık

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin