Debbie Carbin - Stiletto (Üçü Cepte Biri Yedekte)

7183b52a-e6b5-4a43-9490-fa8fddb00734
Richard'a âşık!
Yani Beth… Hem de çok uzun zamandır…
Güzel ve başarılı bir işkadını kendisi.
Ama küçük bir sorun var.
Richard bu aşktan habersiz görünüyor.
Üstüne üstlük Sabrina adında Portekizli bir kadına âşık olup onun yanına yerleşiyor.
Beth, hayal kırıklığı içinde kalakalıyor.
Derken ev arkadaşı Vini'nin ısrarıyla güzelim kahverengi saçlarını sarıya boyatıyor ve bir anda kısmeti açılıyor… Önce Sean… Sonra Rupert… Ve Brad… Bir de aylar sonra yeniden sahneye çıkan Richard…

Peki ama hangisi Beth'in kalbini gerçekten çalacak?
Ve hangisi bir ömür o kalpte kalacak?
PDF-Kitap-indir-300x68

Yorum Gönder

Merhaba,
Link çalışmıyor. Reklamı geçin yazısı gelmiyor.

Farklı tarayıcıda deneyin. Eğer yine de devam ederse tekrar bildirin.

Daha önce chrome da denemiştim. IE'da deneyince reklamı geçebiliyorum ama orada da aşağıdaki hatayı alıyorum.

The webpage cannot be displayed

Most likely cause:
•Some content or files on this webpage require a program that you don't have installed.

What you can try:
Search online for a program you can use to view this web content.

Retype the address.

Go back to the previous page.

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin