Patrick Rothfuss - Kral Katili Güncesi Serisi

Belki beni duymuşsunuzdur.
Fantastik kurgu edebiyatının eşsiz bir masalı, bir kahramanın kendi ağzıyla anlattığı öyküsü işte böyle başlıyor. Bir keder öyküsü bu... bir kurtuluş öyküsü... bir adamın evrenin anlamını arayışının ve gerek o arayışın gerekse de onu sürdürmesini sağlayan gem vurulamaz iradenin bir efsaneye dönüşmesinin öyküsü...
"Rothfuss, Rüzgarın Adı ile başlayan bu muazzam hikâyede nereye giderse gitsin iyi bir şarkıyı taşıması gibi bizi de yanında götürecek."
Ursula K. Le Guin
Rüzgarın Adı (#1)
Bilge Adamın Korkusu (#2)
Sessizliğin Müziği (#2,5) 

Yorumlar

  1. linkleri yenilemeniz mümkün müdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link güncellenmiştir. Bildirdiğiniz için teşekkürler.

      Sil
  2. Merhaba.ben bu siteden rüzgarın adı isimli Kitabı indirdim ve indirilen dosya beni google play kitaplığa yönlendirdi bende orda açtım.google play kitqplık geçmişinde benim adıma alınan kitap geçmişi yok.bu dosya benim internet faturama ek olarak yansır mı.en kısa vakitte cevap verirseniz çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için özür dilerim. ePub formatında olduğu için telefonunda (ePub'u açacak başka uygulama olmadığından ya da varsayılan ePub okuyucu olduğundan) Play Kitaplıkla açmıştır. Play Kitaplığınız sadece satın aldığınız değil kendi eklediğiniz kitaplarıda okumanıza olanak sağlar. İnternetten satın alınabilecek herşey için kart numarası vermediğiniz sürece birşey alamazsınız ve internetten aldığınız hiçbirşey faturanıza yansımaz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi Okumalar.

      Sil

Yorum Gönder

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.