Kızıl Gerdan - Jo Nesbo ePub e-kitap indir

kizilgerdan-jo-nesbo

Jo Nesbo - Kızıl Gerdan ePub e-kitap indir

Cennetten gönderilmeyen melekler vardır. Ben onlardan biriyim. Adaleti sağlamaya geldim. Kimlerin yaşayacağını ve kimlerin öleceğini belirlemek için buradayım... 

Şansı iyi gitmeyen Dedektif Hole zor zamanlar geçirmektedir. Sebep olduğu sansasyonel utancın ardından gözetim göreviyle tekrar eski işine döner. Bundan böyle yalnız çalışacaktır, tam istediği gibi. Ne var ki nadir rastlanan ve yalnızca suikastçıların kullandığı yüksek kalibre bir tüfeğin ülkeye yasadışı bir yolla girmesiyle işler bir anda değişir.

Eski bir Nazi sempatizanı boğazı kesilmiş halde bulunduğunda, Harry bir bağlantı olabileceğinden şüphelenir. Araştırmaları ilerledikçe ve yeni cesetler ortaya çıktıkça katilin kendi adaletini sağlamaya çalışan şeytan ruhlu biri olduğu anlaşılır. Ama kim? Elli yıl önce yaşananlarla ne ilgisi var? Kesin olan: Acilen durdurulması gerektiği.

İskandinav ülkelerinde kaleme alınmış en iddialı cinayet romanlarından biri olan Kızılgerdan'da Jo Nesbø aşk, savaş ve ihaneti zerafetle işleyerek günlerce etkisinden kurtulamayacağınız bir gerilim sunuyor. Bu kitap ihanetin gerçek anlamını sorgulayacak kadar derinlikli ve korkusuz.

Türkçe (Orijinal Dili:İngilizce)
535 syf.   İstanbul, 2010
Jo Nesbo Kızılgerdan indir oku
Koridor Yayıncılık / Polisiye Dizisi

Kategoriler;
Edebiyat / Polisiye

Yorum Gönder

sayfaya ulaşılamıyor
Tıkladığın bağlantı bozuk olabilir veya sayfa kaldırılmış olabilir. hatası alınıyor

Ben bir hata ile karşılaşmadım. "on.fb.me " - facebook üzerinden indiği için belki de hesabınız açık değildir. Ondan da olabilir. Eğer isterseniz yeni bir linkte ekleyebilirim.

Sayfa bulunamadı hatası veriyor, bilgilerinize..

PDF de yükleyebilirseniz çok memnun olurum.

PDF de yükleyebilirseniz çok memnun olurum.

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin