Isaac Asimov - Vakıf Serisi ve Diğer Kitapları

a339107864
Tüm zamanların en ünlü, en şanlı, en geniş çapta okunan, en sevilen bilim kurgu yazarıdır. Son 50 yıllık yazarlık yaşamında, yüzlerce kitaba imza atmış, okurlarından ve meslekdaşlarından aldığı ödüller ile yüreklenmiş ve milyonlara yeni yeni eserler sunmuştur.
ePub-Kitap-indir-300x68
  1. Vakıf Kurulurken 
  2. Erişilmez Vakıf 
  3. Vakıf
  4. Vakıf ve İmparatorluk
  5. İkinci Vakıf
  6. Vakıf Çökerken
  7. Vakıf ve Dünya
Not: Vakıf Kurulurken kitabı diğer kitaplardan sonra yazılmıştır ve onları tamamlayıcı niteliği taşımaktadır.
Yazarın diğer kitapları
ePub-Kitap-indir-300x68



  1. Ölü Gezegen
  2. Güneşin Tanrıları
  3. Şafağın Robotları
  4. Tanrılar ve İmparatorlar
  5. Nemesis (İntikam Tanrıcası)
  6. İşte Tanrılar
  7. Sonsuzluğun Sonu
  8. Ben Robot
  9. Uğursuz Gezegen Galactica

Yorum Gönder

ikinci kitap doğru yüklenememiş,açılınca hata veriyor (hatta görüntüle diyince de hata veriyo)

Bu yorum yazar tarafından silindi. -

selamlar,

ben beceriksiz bir kullaniciniz olabilirim, ilk bir kac kitabi indirmek icin tikladigimda yeni bir sayfa acildi biraz bekledikten sonra ''tanitimi gec'' butonuna tiklayip kitabi indirdim. bir kac kitap sonra ''tanitimi gec'' butonu ortaliktan yok oldu. bana yardimci olacak bir akil verebilirseniz cok sevinirim.

linkler silinmis ilgilenirmisiniz?

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin