Gayle Forman - Sen Gittiğinde (If I Stay Serisi 2)

1546004_1403447793234875_894223481_n
Her şey bitti derken... Sadece bir tesadüf yetebilir...
"Ben bir nehrin akıntısına kapılmıştım, o ise kıyıda kalmıştı." Adamın, Miayı aşkıyla hayata döndürmesinin ve Mianın, onun hayatından çıkmasının üzerinden üç yıl geçmiştir...
Artık ülkenin bir ucunda yaşayan Mianın Juilliardda yıldızı gittikçe parlamaktadır. Adam ise Mianın gidişinin ardından onun için yazdığı şarkılarla grubunun dünya çapında ünlenmesini sağlamıştır. Fakat elde ettiği başarılar, içindeki boşluğu doldurmaya yetmez.
Sonunda şans, sadece bir geceliğine yollarını kesiştirir. Mianın, evi gibi gördüğü New Yorku gezerlerken birlikte geçmişe gidip kalplerini geleceğe... ve birbirlerine açacaklardır.
PDF-Kitap-indir-300x68

Yorum Gönder

Eğer yaşarsam kitabı ne zaman gelir. Linkte onu bulamadım da.

Meraba ilk kitabi varmi acaba bulamadim.

Kisa bir tarayicidan baktimda icerik heryerde kaldirilmis neden acaba kitabin ikincisi duruyor ama birinci yok :/

İlk kitaba ait linki yeniledim

Eğer Yaşarsam ilk ve ikinci kitabını güncelleyebilir misiniz?

Silinmiştir diyor güncelleyebilir misiniz

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin