Tahereh Mafi - Bana Dokunma Serisi


Juliette tam 264 gündür kimseye dokunmadı.
En son birine dokunması bir kazaydı. Ama Yeniden Kuruluş onu cinayetten içeri tıktı. Juliette'in dokunuşunun neden bu kadar ölümcül olduğunu kimse bilmiyor. Kimseye bir zarar vermediği sürece bu durum kimsenin de umurunda değil çünkü dünya zaten perişan durumda. Her gün yeni bir hastalık ortaya çıkıyor, gıda sıkıntısı had safhada, gökyüzünde tek bir kuş kalmadı ve bulutlar garip bir renkte.

Yeniden Kuruluş, yeni düzenin tek çare olduğunu iddia ettiği için Juliette'i bir hücreye kapattı. Hayatta kalan bir avuç insan ise savaş naraları atıyor. İşte bu yüzden Yeniden Kuruluş fikir değiştirmek üzere. Juliette onlar için mükemmel bir silah olabilir. Juliette, yeni düzenin tek silahı olabilir.

Juliette karar asamasında. Ya bir silah olacak. Ya da bir asi.

Tahereh Mafi, Bana Dokunma'da yürek burkan bir romantizmle distopya türünü bir araya getiriyor. Juliette'in iç dünyasını yenilikçi bir üslupla metnine yansıtan yazar, okurları Juliette'in zihninin içine davet ediyor.


  1. Bana Dokunma
  2. Beni Bırakma
  3. Beni Yakma 

Yorum Gönder

Bana Dokunma kitabı tablette açılmıyo ama bilgisayarda açılıyor

3.kitabı da ekler misiniz lütfen ?

Serinin 3. kitabı Beni Yakma'yı da ekleyebilirmisiniz?

3. Kitabın eklenmesini sabırsızlıkla bekliyoruz.

3. Kitabın eklenmesini sabırsızlıkla bekliyoruz.

Tablette açılmıyor ne yapmalıyım

3. Kitabı ekler misiniz ? Seri yarım kaldı lütfenn

1.kitabı indirdim ancak sayfalar beyaz hiç yazı yok .lütfen bakar mısınız?

dosya bulunamıyor günceller misiniz?

Beni bırakma adlı ikinci kitabı yüklemeniz mümkün mü?

Link güncellenmiştir. Bildirdiğiniz için teşekkürler.

Sevgili Sdmin yine linkte sorun var. bc.vc den yönlendirme yapmıyor yandexe. sorun hangisi ile alakalı bilemedim :)

Bc.vc'den kaynaklanmaktadır. Geçici bir sorundur. 24 saat içinde sorunun çözüleceğini düşünüyorum. Bazen birkaç sn. bekledikten sonra otomatik olarak yönlendiriyor bazende sayfayı yenileyerek sorunu çözebilirsiniz. Başka birşey yapabileceğinizi sanmam şimdilik bc.vc ekibinin sorunu çözmesini beklemelisiniz.

Sorun düzeldi bu kitap için. Teşekkür ederim.

Not 1: Reklam amaçlı (virüslü) linklerin bulunduğu yorumlar kaldırılır.

Not 2: Sorduğunuz soruya cevap verildiğinde e-posta ile bilgilendirilmek istiyorsanız, sağ alttaki ''Beni Bilgilendir'' kutucuğunu işaretleyiniz. Bunun için de yorum yazarken Google Hesabını (Gmail Hesabı) kullanmanız gerekir.

Not 3: Okuduktan sonra kitap hakkındaki görüşlerinizi lütfen yorum olarak yazınız. Yorum yaparak diğer okuyuculara fikir verebilirsiniz. Henüz kitabı okumamış arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

[blogger][disqus][spotim]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Konu (?)

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DevredışıTüm Eklentileri Görmek İçin Lütfen Javascript'i Etkinleştirin